Билетите за поредния кръг от шампионата на Формула 1, който ще се проведе този уикенд в Маями, се продават за хиляди долари бройката.

Над 300 000 почитатели на бързите скорости, туристи, ръководители на компании и купонджии се очаква да си изсипят в Маями за събитието, спонсорирано от Crypto.com.

Това е първото състезание от Формула 1 в Маями, а цялото събитие продължава три дни и започна вчера.

Броят на посетителите и разходите им се очаква да надхвърлят тези от 2020 г., когато Маями беше домакин на финала по американски футбол Супербоул. Водещите хотели в Маями таксуват посетителите по над 100 000 долара за най-добрите си апартаменти.

Майстор-готвачи предлагат специални вечери срещу 3 000 долара на човек, а нощните клубове привличат водещи диджей, като запазването на маса в някои случаи струва до 100 000 долара.

“Това ще бъде най-голямата седмица в историята на Маями,” казва през CNBC Джеф Залазник, управляващ партньор на Major Food Group, която е разпродала вечерята си в Маями бийч на цени от 3 000 долара на човек. “Никога не сме виждали такова търсене. Това ще бъде едно много хедонистично изживяване.”

Формула 1 винаги е бил спорт за богатите, независимо дали те гледат от мегаяхтата си в Монако или от SkyPark в Marina Bay Sands в Сингапур. Състезанието за Голямата награда на Маями ще отбележи едно изцяло ново ниво на разходи за спортно събитие в САЩ.

Хитовият сериал по Netflix “Drive to Survive” създаде едно ново поколение почитатели на Формула 1 в САЩ. Телевизионните рейтинги за състезанията нарастват с 54% през 2021 г., в сравнение с 2020 г., а за първите две състезания от сезон 2022 г. рейтингите се увеличават с 47% спрямо 2021 г., според ESPN.

Според организатори много от купувачите на билети и посетителите на състезанието за Голямата награда на Маями са за първи път на подобно събитие и разполагат с пари за харчене.

Обявиха кой е най-бързият пилот във Формула 1 в последните 40 г.Това стана ясно след официално проучване, продължило 12 месеца

Средната цена на билетите за състезанието в неделя е 2 179 долара, или три пъти повече от тази за състезанието, което се проведе в Остин, Тексас, миналата година, според данни на SeatGeek. Някои билети се продават за над 7 200 долара за брой.

Огромният кампус, който беше изграден около Hard Rock Stadium за събитието, включва плаж, яхтено пристанище и няколко VIP зони.

Стотици хиляди се очаква да пристигнат в града, но капацитетът на зрителите е ограничен до около 80 000. Организаторите на събитието очакват икономическият ефект от състезанието да възлезе на 400 млн. долара за град Маями Гардънс, където се намират Hard Rock Stadium и пистата.

Местните хотели се възползва изцяло от това. St. Regis Bal Harbour Resort предлага „Диамантен пакет“ на стойност 110 000 долара, който включва вила на брега, ползването на частен самолет, вечеря и диамантено бижу от De Beers.

Петзвездният Faena Hotel Miami Beach предлага своя апартамент Faena Suite с площ от над 400 кв. м на цена от 120 000 долара за нощувка през уикенда. Пакетът включва достъп до ложата на отбора на Red Bull, която предлага една от най-добрите гледки.

Нощният клуб E11even Miami пък ще ползва услугите на звездни диджеи, като Tiesto и Diplo, през цялата седмица, а резервацията на маса е на цени между 5 000 и 100 000 долара на вечер.