Италианската модна къща Valentino пусна лимитирана серия суитшърти с надпис "Vaccinated" на цена от 690 долара, използвайки своето лого V в подкрепа на ваксинационната кампания срещу COVID-19, като постъпленията ще бъдат дарени на УНИЦЕФ.

Черните суитшърти с надпис "Vaccinated" в червено на гърдите са създадени от малка компания в Лос Анджелис на име Cloney, без италианската марка да знае за тях.

Когато дизайнерът на Valentino Пиерпаоло Пичоли разбира за тази инициатива, той решава да изкупи всичките пет суитшърта и ги подарява на приятели, сред които и Лейди Гага, информират от Valentino.

Той след това представя серия суитшърти, които са в продажба на сайта на Valentino от днес. Постъпленията ще бъдат дарени на УНИЦЕФ в подкрепа на глобалната платформа за споделяне на ваксини COVAX, която има за цел осигуряването на ваксини против коронавируса на по-бедните страни.

"Ваксинацията се превърна в ефективния начин в борбата с тази глобална пандемия, както и в символ на уважение към другите и социална отговорност," казва Пичоли.