Victoria's Secret за пореден път се забърка в скандал с редактирани с photoshop снимки. Гигантът производител на бельо получи остри критики заради очевидния гаф с дупето на модел.

Снимка, публикувана във Facebook в края на септември, показва задната част на модел, който позира до стена и не носи нищо друго, освен един чифт хващащи окото бикини на марката.

Но докато едната половина от дупето на брюнетката е естествена и кръгла, другата половина е видимо коригирана с програма за обработка на снимки.

Това не е първият път, в който компанията си навлича гнева на потребителите заради нейните редакции на снимки. В продължение на години медиите откриваха липсващи крайници и части от тялото със странни пропорции в изображенията на марката.

Една от най-честите жертви на неопитното коригиране се оказа ангелът на Victoria's Secret Кандис Суейнпол, която се появи в най-малко три снимки, на които гърдите и ръцете й са в ненормални и нереалистични форми.

Вижте още: Ако рекламите на бельо се снимаха с обикновени мъже...

Victoria's Secret, разбира се, не е единствената марка, която използва програми за обработка на снимки. Критиците на този начин на работа казват, че това „фиксиране“ на реални жени създава нереалистични стандарти за красота.

Под натиска на потребителите миналата година марката American Eagle обеща да се раздели с Photoshop при създаването на снимки за рекламите им, което получи одобрението на хиляди фенове.