Малка виетнамска банка започна да раздава бира на клиентите си, които правят депозити в нея. Това е последният от поредицата ефектни трикове, прилагани от финансовите институции в югоизточната азиатска държава, за да привличат клиенти.

Western Bank стартира промоция в национален план, предлагайки голямо буре бира Bitburger, внесена от Германия, за всеки едномесечен депозит от най-малко 7.5 mln. донга (385 долара), направени до 25 ноември.

"Започнахме тази промоция преди Тет, тъй като всяка друга банка предлага своя собствена промоция", заяви представител на банката, която е базирана в град Кан Тхо.

В дните преди Тет, виетнамският лунен новогодишен фестивал, който обикновено се отбелязва през февруари, търсенето на средства се покачва, тъй като компаниите изплащат бонусите за края на годината, а потребителите харчат пари.

Тропически Виетнам има традиция в пиенето на бира, въведена от френските колонисти в края на 19-и век.

Въпреки че местните марки доминират на пазара, покачването на жизнения стандарт позволява на жителите на града да опитват и чужди видове бира.

Източник: БГНЕС