През последните осем години водещите световни марки са създали общо 1 378 канала в YouTube, съдържащи 258 000 видеа.

Тези видеа са гледани общи 9.5 млрд. пъти, според данни на на Pixability, която следи активността водещите компании от класацията Interbrand 100 в YouTube.

Броят на видеата качвани в YouTube от компании от класацията Interbrand 100 е нараствал средно със 73% годишно от 2009 г. насам, като в момента средният месечен брой надхвърля 8 000.

Услуги като Vine, Instagram и Snapchat популяризираха споделянето видеи клипове, но YouTube предлага на марките по-голяма гъвкавост и мащаб. Марките инвестират пари и време в създаването на видеа и качването им в YouTube с надеждата, че те ще бъдат споделяни в социалните медии.

Тези усилия не са напразни. Проучването на Pixability установява силна връзка между марките, които създават най-много видеа и тези, които събират най-много гледания.

Близо 1 млн. нови видеа ще бъдат качени в You Tube от водещите световни марки в периода 2013-2015 г., според Pixability.