Криза и по-ниски рекламни бюджети - да. По-малко реклама в интернет - не. Все пак вече сме 2009 г. и дори и професионалистите в сферата работят с лаптоп и постоянно са онлайн.

Последният анализ на Бюрото за интернет реклама, сочи за преориентация на рекламните бюджети към интернет.

Според професионалистите общо 37 на сто от пренасочената реклама идва от телевизията, 32 на сто е от вестниците, а 46 на сто - от списанията.

Компаниите също така променят и таргета на своите кампании. Повече от половината рекламодатели са се прицелили в групата от 25 до 44 г., които по последни данни прекарват между 11 и 13.9 часа онлайн на седмица.

Всичко това означава, че основният печеливш в следващите години ще е интернет.

Само преди месец от Бюрото по контрол на тиража на вестниците и списанията в САЩ посочиха, че среднодневният тираж на 395 вестника се е свил през последните шест месеца със 7.3% до 34.4 млн. бройки, спрямо 37.1 млн. година по-рано, когато понижението бе от едва 3.6 на сто.

Вижте още:
Рекламни тактики по време на рецесия
Най-посещаваните сайтове в отделните страни
Бес секс може, но не и без нет
Сексът продава. По време на криза - дори повече от обикновено