За 12 часа китайски лайвстриймър продаде стоки за 1.7 млрд. долара

22784
За 12 часа китайски лайвстриймър продаде стоки за 1.7 млрд. долара

© YouTube.com

До най-голямото шопинг събитие в Китай на 11 ноември остават още три седмици, но един от водещите лайвстриймъри в страната вече е продал стоки за около 1.7 млрд. долара само по време на промоцията на събитието, пише Insider.

По време на 12-часов лайвстрийм в сряда, който слага началото на кампанията за Деня на самотните сърца на Alibaba в приложението Taobao, Остин Ли, популярен като "Кралят на червилото", успява да продаде стоки за 10.7 млрд. китайски юана (1.7 млрд. долара), информира Insider, позовавайки се на China Economic Daily (CED). От Alibaba обикновено не публикуват данни за продажбите, но CED се позовава на данни на аналитичната компания Hongren Dianji.

Продадените продукти варират от козметични продукти Shiseido до слушалки AirPods на Apple, според Bloomberg.


Самият Ли заяви в социалната мрежа Weibo, че е регистрирал 250 милиона гледания по време на събитието.

Друг водещ лайвстриймър, Viya, успява да продаде стоки за около 8.3 млрд. юана (1.25 млрд. долара), по време на нейния 14-часов маратон.

Купувачите са били толкова ентусиазирани, че приложението на Alibaba за пазаруване Taobao се срива временно по време на кампанията за предварителни поръчки.

Въпреки пандемията водещите китайски платформи за пазаруване генерираха рекордни продажби в размер на 115 млрд. долара в Деня на влюбените сърца.

Българският бизнес

Подобни статии

Най-четени статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg