До най-голямото шопинг събитие в Китай на 11 ноември остават още три седмици, но един от водещите лайвстриймъри в страната вече е продал стоки за около 1.7 млрд. долара само по време на промоцията на събитието, пише Insider.

По време на 12-часов лайвстрийм в сряда, който слага началото на кампанията за Деня на самотните сърца на Alibaba в приложението Taobao, Остин Ли, популярен като "Кралят на червилото", успява да продаде стоки за 10.7 млрд. китайски юана (1.7 млрд. долара), информира Insider, позовавайки се на China Economic Daily (CED). От Alibaba обикновено не публикуват данни за продажбите, но CED се позовава на данни на аналитичната компания Hongren Dianji.

Продадените продукти варират от козметични продукти Shiseido до слушалки AirPods на Apple, според Bloomberg.

Самият Ли заяви в социалната мрежа Weibo, че е регистрирал 250 милиона гледания по време на събитието.

Друг водещ лайвстриймър, Viya, успява да продаде стоки за около 8.3 млрд. юана (1.25 млрд. долара), по време на нейния 14-часов маратон.

Купувачите са били толкова ентусиазирани, че приложението на Alibaba за пазаруване Taobao се срива временно по време на кампанията за предварителни поръчки.

Въпреки пандемията водещите китайски платформи за пазаруване генерираха рекордни продажби в размер на 115 млрд. долара в Деня на влюбените сърца.