Големите компании традиционно получават много запитвания от хора, търсещи работа. Когато става дума за гигант като Nike, бройката им може да достигне стотици и дори хиляди на ден, пише Money Control.

Как тогава да се откроите на фона на тази конкуренция? Една жена измисли начин как да го постигне. Тя принтира работната си автобиография върху торта и я изпрати в офиса на Nike в момент, в който екипът, към който иска да се присъедини, е организирал парти.

Карли Павлинак Блекбърн много искала да работи във Valiant Labs - стартъп инкубатор на идеи за Nike, но имало проблем. Нямало свободни работни позиции. За да запознае екипа със себе си, тя изпраща торта с резюме, което може да се изяде.

В пост в LinkedIn Блекбърн споделя, че въпреки че компанията не е търсила хора в момента, тя искала да сподели коя е.

Шест неизказани правила за интервю за работа, които всеки трябва да знаеИ какво означава мълчанието след интервюто

Какъв по-добър начин да постигнете това от изпращането на торта на парти, нали?

Докато разговаря с бившия си колега Трент Гандър, Карли е окуражена да прояви своята креативност точно на място, което е създадено с такава цел.

Отзивите на потребителите на социалната мрежа са противоречиви. Важното обаче е какво мисли екипът на Valiant Labs. Засега отговор оттам няма.