Съзерцаващата диамантите пред магазина на Tiffany на Пето авеню през 1961 г., държейки хартиена чаша кафе и кроасан в ръка, Одри Хепбърн увековечи фразата “Закуска в Тифани” и вдъхнови множество фантазии в продължение на десетилетия след това.

Сега филмовите почитатели и запалените по шопинга могат също да се хранят в стил Холи Голайтли (героинята на Хепбърн от филма по едноменния роман на Труман Капоти), само че със сьомга и хайвер, достойни за Instagram. Това стана възможно с отварянето на новия концептуален ресторант на бижутерската верига в Хонконг.

Blue Box Cafe, който отвори в средата на октомври, се намира в новия магазин на Tiffany’s в популярния район Цим Ша Цуй и е първият ресторант на марката в Азия.

Гостите на заведението могат да се потопят в легендарната марка и да се насладят на разнообразно меню за закуска и обяд, което включва варени яйца и омар от щата Мейн, както и на следобеден чай.

В заведението също така се предлагат и редица алкохолни напитки, както и запазената марка торта Blue Box.

Отварянето на заведението в Хонконг отбелязва второто навлизане на Tiffany’s в ресторантьорската индустрия, след като през 2017 г. врати отвори Blue Box Cafe в магазина на бижутерската компания на Пето авеню в Ню Йорк.

Tiffany не е единствената компания, която отваря заведение в свой магазин с цел привличането на клиенти в ерата на онлайн търговията.

Ralph Lauren има три кафенета, кото носят името Ralphs в Ню Йорк и три в Азия. Марката Anthropologie на Urban Outfitters пък разполага със седем кафенета в САЩ, които сервират неща, като сандвичи с пържен карфиол за обяд и печено пиле за вечеря.