Буквите A, B и O изчезват от логата на най-големите компании в света, но причината няма нищо общо с вандализъм.

Това е кампания, която има за цел да повиши общественото съзнание относно важността на кръводаряване.

Организацията NHS Blood and Transplant и pr агенцията Engine Group стартираха кампанията Missing type, чиято цел е компаниите да се откажат от букви в техните лога, които обозначават различните кръвни групи.

Кампанията има за цел и да алармира обществото за спада от 30% в броя на кръводарителите през последното десетилетие, както и да насърчи повече хора да даряват кръв.

Редица световни компании и забележителности вече са се присъединили към каузата.

Марки като Google, Microsoft, Santander, Tesco и дори градове, като Амстердам и Торонто, са премахнали буквите A, B и О от техните лога и забележителности, за да се повиши информираността относно значението на кръводаряване.

Кампанията успя: само за 10 дни, след като стартира, са се регистрирали рекордните 30 000 нови кръвни донори.



На всеки две секунди някой по света се нуждае от животоспасяващо кръвопреливане. Ето това е наистина важна причина всеки един от нас да се превърне в донор на кръв.

Снимки: brightside.me