Проучване показва, че 20 на сто от българите четат или разглеждат всичко, което се публикува онлайн, дори и обикновените неща.

Проучването е направено по поръчка Intel и проведено от ЕСТАТ сред 406 онлайн български потребители на възраст между 18 и 45 години.

Мнозинството от хората предпочитат да използват лаптоп или ултрабук, когато искат да се възползват изцяло от възможностите на социалните мрежи, като публикуване на различно по вид съдържание и боравене с няколко профила в социалните медии.

Жените са по-склонни да публикуват снимки, информация за текущи и важни събития и случки, като освен снимки, мъжете споделят и спортна информация, текущи събития и случки, както и видео файлове.

Като цяло мъжете са по-малко склонни да публикуват онлайн неща за себе си, в сравнение с жените, отбелязва БТА.

Около 50 на сто от участниците в проучването проявяват тенденция към изграждане на мнение за хората, базирано на изказаните от тях мнения онлайн и да избягват да се асоциират с тях.

Около 60 от респондентите обаче биха изпитали дискомфорт в някаква степен, ако цялата им онлайн активност стане публична, показват резултатите от проучването.