Хиляди регистрирани посещения на 4G WiFi зоните с общ генериран трафик от 500 GB – това сочат резултатите от стартиралата през октомври съвместна инициатива на eMAG, най-големия онлайн търговец в Централна и Източна Европа, и мобилния телекомуникационен оператор Макс.

В рамките на кампанията, която продължава до 20 декември, двете компании осигуряват свободен супер бърз интернет достъп на 26 ключови локации в София.

Инициативата е част от представянето на мобилното приложение на eMAG на българския пазар, като дава възможност на столичани да ползват напълно безплатно WiFi зони, разположени на динамични и важни спирки от транспортната мрежа на града.

Петте най-активни локации към момента са бул. Цариградско шосе, Окръжна болница в посока Център, с 10.6% от общия брой посещения в рамките на кампанията; бул. Мария Луиза срещу Централни Хали в посока Лъвов мост (10%); бул. Цар Освободител, срещу СУ „Св. Климент Охридски“ (9.1%); бул. Цариградско шосе и ул. Александър Жендов в посока Младост (6.7%); бул. Цариградско шосе и бул. Пейо Яворов в посока Център (6.4%).

След пускането на мобилното си приложение продажбите на еMAG от мобилни устройства за тримесечието се увеличават от 15% (от общо поръчаните продукти в периода юни-август 2015 г.) на 20% (от общо поръчаните продукти в периода септември-ноември 2015 г.).

Апликацията за пазаруване е налична за Android и iPhone устройства, предлагайки всички удобства и услуги на онлайн търговеца. Всеки клиент, свалил приложението от Google Play или iTunes, има бърз достъп до пълната гама продукти, предлагани от eMAG.

Тествайки 4G LTE мобилния интернет от Макс на свободните WiFi зони, софиянци могат да свалят и качват съдържание изключително бързо, да стриймват в реално време, да гледат или слушат любимите филми и музика онлайн без прекъсване, да провеждат видео разговори с HD качество, както и дори да играят игри в реално време. И всичко това, докато чакат на спирките своето превозно средство.