Според компанията AddThis, която следи ефективността на рекламните кампании в социалните мрежи, кампанията Champions на щатската компания за гръцко кисело мляко Chobani в момента печели състезанието за най-ефективна рекламна кампания сред официалните спонсори на Олимпийските игри в Лондон.

В рамките на тридневния период между 19 и 22 юли от AddThis са проследили споменаванията в социалните мрежи, статиите и последователите в Twitter, за да определят, че гръцката марка кисело мляко достига до най-много потенциални потребители.

В кампанията на Chobani участва известната щатската състезателка по софтбол Джени Финч.

В челната петица на най-успешните рекламни кампании са United Airlines, Visa, Omega и McDonald's.

Според AddThis, откъдето твърдят, че следят над 14 млн. уебсайта и 1.3 милиарда интернет потребители, McDonald се справя особено добре в микроблога Twitter.