Chobani печели рекламната война в нета преди Олимпиадата

1873
Chobani печели рекламната война в нета преди Олимпиадата

Според компанията AddThis, която следи ефективността на рекламните кампании в социалните мрежи, кампанията Champions на щатската компания за гръцко кисело мляко Chobani в момента печели състезанието за най-ефективна рекламна кампания сред официалните спонсори на Олимпийските игри в Лондон.

В рамките на тридневния период между 19 и 22 юли от AddThis са проследили споменаванията в социалните мрежи, статиите и последователите в Twitter, за да определят, че гръцката марка кисело мляко достига до най-много потенциални потребители.

В кампанията на Chobani участва известната щатската състезателка по софтбол Джени Финч.

В челната петица на най-успешните рекламни кампании са United Airlines, Visa, Omega и McDonald's.

Според AddThis, откъдето твърдят, че следят над 14 млн. уебсайта и 1.3 милиарда интернет потребители, McDonald се справя особено добре в микроблога Twitter.

Всичко по темата Олимпиада 2012

Подобни статии

Най-четени статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Коментари

Lissia
# 0
01:01 | 26 January 2013
Your posting really stiraghetend me out. Thanks!
Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg