Малкият Чарли е нещо като златна мина за семейството си. През 2007 г. той ухапа пръста на големия си брат. Видеото, качено в YouTube, стана истински хит и има над 430 млн. гледания. Тогава известният сайт сключва договор със семейството и то получава доста пари (около 120 000 евро) от успеха на видеото.

Всеки интернет потребител може да си направи канал и ако той е успешен, да прибира известна сума от публикациите си.

Вероятно не знаете кой е Чарли, но 430 млн. души са гледали как той хапе пръста на брат си, а този неочакван успех помогна на семейството му да си осигури добра печалба.

Всичко това показва, че едно обикновено видео може да промени живота ви, при условие, че е оригинално или просто случайността го направи такова. Много потребители печелят както от трафика, така и от сключване на договори за реклама, а според специалистите с тези възможности на YouTube, Google успя да отвори нова ера във виртуалния свят на мрежата.

Но да се върнем на Чарли! Както казахме, неговото видео в интернет имаше огромен успех и роди марката: Charlie Bit Me. Хауърд Дейвис-Кар, техният баща, заснема 56-секундния клип, публикуван през май 2007 г., и прави състояние. В най-известните ток-шоута отвъд Океана обсъждат видеото.

Charlie bit my finger става приложение за iPhone.

Момчетата могат да се появят в реклама на Coca-Cola, Samsung, T-Mobile и Sony PlayStation, съобщава The Daily Mail.

Затова бащата се свързва с Дамиан Колиър- експерт в областта на маркетинга, който да се грижи за марката. Много компании искат да използват рекламата, а момчетата често са канени в телевизионни предавания.

„Непрекъснато получаваме предложения. Затова Дамиан проучва договорите и ми праща контрактите“, обяснява бащата.