Потребителите на Instagram ще могат публикуват видео материали, чиято продължителност е до 60 секунди. До този момент дължината на видеата бе едва 15 секунди.

Увеличаването на продължителността се дължи, от една страна, на повишеното ползване на видео материалите в приложението, а от друга – конкуриране на Youtube, които е собственост на Google.

Възможността за ъплоудване на видеа с дължина до 60 секунди бе възможна още през февруари, но само за рекламодателите в приложението.

Оттам обявиха, че за последните 6 месеца потребителите прекарват с 40% повече време, гледайки видео материали.

С оглед факта, че дължината на видеата ще се повиши от 15 на 60 секунди, това време ще продължи да расте и в следващите месеци.

Припомняме, че преди дни ви информирахме, че от Instagram предприеха още една промяна, която се очаква да увеличи приходите на приложението.

Днес хората не виждат постовете в хронологичен ред след промяна в алгоритъма, а те се сортират по подобие на Facebook.

Според данни на eMarketer, приходите на Instagram за 2015 г. са 600 млн. долара, но за 2016 г. се очаква ръст от 149%.

В края на настоящата година потребителите на Instagram ще нараснат до 600 млн. души спрямо 400 млн. души в края на 2015 г.