За пета поредна година Мтел печели първа награда в категорията „Телекомуникации“ в националната класация „Моите любими марки“.

Компанията разби конкуренцията в конкурса, като тази година събра над 8000 гласа. Така за пореден път се утвърди като най-предпочитания бранд сред телеком клиентите.

Другото отличие, което спечели телекомът, е „Любима марка на българския потребител“ за 2014 година. Мтел събра най-много потребителски гласове от всички участници в хода на кампанията и грабна голямото признание.

В продължение на два месеца интернет потребителите имаха възможността да дадат своя вот в 33 категории. Мтел се нарежда на челна позиция заедно с други утвърдени марки като Samsung, Happy Bar & Grill и други.

Класацията „Моите любими марки“ се провежда от списание Business Lady и е единствената по рода си потребителска класация.

Тя се провежда за шеста поредна година и дава възможност на потребителите да определят марките, които обичат най-много.

За разлика от други класации тук няма място за жури при номинациите - те са свободни, основани единствено на потребителските предпочитания и не включват специални пазарни критерии.

По този начин се представя не експертно, а потребителско мнение за бранда.



* Илияна Захариева, директор "Корпоративни комуникации" на Мобилтел получава наградата