Мтел ще е първият български телеком с публичен акаунт в чат приложението Viber. Благодарение на иновативната услуга, всички клиенти на компанията скоро ще могат през приложението лесно и удобно да получават информация и да управляват всички услуги, които ползват от Мтел.

С едно бързо запитване във Viber акаунта на Мтел клиентите ще могат да разберат каква е текущата им сметка и какви дължими фактури имат. Услугата ще дава също възможност на клиентите да презареждат карти Prima, да активират и деактивират роуминг и гласова поща, както и да купуват допълнителни услуги.

Освен това, новата Viber функционалност ще помогне на клиентите да се ориентират по-добре къде е най-близкият Мтел магазин, както и да се осведомят за покритието на мрежата на телекома.

„Амбицията ни е винаги да сме крачка напред в обслужването на нашите клиенти”, коментира Райна Андонова, мениджър „Мобилни услуги и бизнес партньорство“ в Мтел. „Viber е един от най-популярните начини за общуване в България. Затова и решихме да предоставим на клиентите лесен начин да получават информация за услугите си там, където им е най-удобно.“

Плановете на компанията са новата функционалност да бъде готова до края на годината.

Мтел и Viber си сътрудничат активно от миналата година. Благодарение на партньорството между двете компании абонатите на Мтел получават безплатен интернет трафик към Viber, достъп до ексклузивни разпродажби в публичния чат на телекома в приложението, както и специални Мтел стикери.