Експерти от Strategy Analytics предсказват, че китайският производител на смартфони LeEco през 2016 г. ще продаде 25 млн. апарата и ще се превърне в 11-ия по големина производител в света.

Специалистите наричат марката LeEco най-бързоразвиващия се смартфон бранд към днешна дата.

Ако прогнозата се сбъдне, продажбите на компанията ще се увеличат с 541% , в сравнение с 2015 г., когато са продадени 3.9 милиона смартфона.

Сред факторите, допринасящи за подема на LeEco, в Strategy Analytics посочват високата конкурентоспособност на устройствата й, които се базират на ниски производствени разходи, развитие на мрежата за дистрибуция и др.

Търговската марка LeEco за първи път се появи на световния пазар през 2015 г. Тогава компанията пусна флагманските модели Le 1S и Le 2 – те се радваха на сериозно търсене в Китай и положиха основата на последващия взривен ръст на популярността на бранда в цял свят.

През 2016 г. компанията започва да продава и в Индия, като от 19 септември тази година вече стъпи и в Русия, предлагайки моделите Le 2 и Le Max 2.

Скоро LeEco ще навлезе и на американския пазар, като според прогнозите това ще доведе до последващ ръст на продажбите през 2017 г.