Онлайн реклами на неподходящото място и в неподходящото време

3489
Онлайн реклами на неподходящото място и в неподходящото време

Това е нещо, което компаниите не могат да контролират, когато закупуват място за реклама. Никога няма гаранция до коя новина ще грейне тяхната реклама. Понякога се получават много смешни комбинации.

Такива ситуации често се случват с автомобилните компании. Когато медиите пишат за катастрофи има голяма вероятност техният банер да се появи до лошата новина.

Често рекламите са програмирани така, че да се появяват заедно с някоя свързана дума от новината. Това също е причина за комични ситуации. Вижте някои подобни моменти:

Реклама на LaQinta с текст „На борда са свършили закуските“ се появява редом до новина за жестока самолетна катастрофа.

Новина за зловеща катастрофа и реклама на Toyota “Чувствате ли се заклещени в старата си кола?“

Реклама на кафе се появява към статията „Кафето може да предизвика сърдечен удар“.

Реклама с момченце и въпросът „Спомняте ли си първата си приятелка?“ се появява до статия за педофил.

В ляво е новината „Насилието в Гърция продължава. Протестиращите запалиха сграда“, а в дясно банерът ви казва „Спечелете почивка в прекрасната Гърция“.

Строс-Кан и рекламата за боя за коса си пасват идеално.

Подобни статии

Най-четени статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg