Това е нещо, което компаниите не могат да контролират, когато закупуват място за реклама. Никога няма гаранция до коя новина ще грейне тяхната реклама. Понякога се получават много смешни комбинации.

Такива ситуации често се случват с автомобилните компании. Когато медиите пишат за катастрофи има голяма вероятност техният банер да се появи до лошата новина.

Често рекламите са програмирани така, че да се появяват заедно с някоя свързана дума от новината. Това също е причина за комични ситуации. Вижте някои подобни моменти:

Реклама на LaQinta с текст „На борда са свършили закуските“ се появява редом до новина за жестока самолетна катастрофа.

Новина за зловеща катастрофа и реклама на Toyota “Чувствате ли се заклещени в старата си кола?“

Реклама на кафе се появява към статията „Кафето може да предизвика сърдечен удар“.

Реклама с момченце и въпросът „Спомняте ли си първата си приятелка?“ се появява до статия за педофил.

В ляво е новината „Насилието в Гърция продължава. Протестиращите запалиха сграда“, а в дясно банерът ви казва „Спечелете почивка в прекрасната Гърция“.

Строс-Кан и рекламата за боя за коса си пасват идеално.

В дясно заглавието на статията „75% от американците ще бъдат затлъстели до 2020 г.“ В ляво – рекламата на McDonalds може би обяснява защо.

Заглавието на статията е „Над 250 души се натровиха в ресторант на Olive Graden в Индиана“, а рекламата ви предлага безплатна вечеря в Olive Graden.

Метеори от рекламата на филма 2012 засипват новина за земетресение в Китай.

Статията разказва за престъпник, който направил въже от чаршафи и така избягал от полицията. Рекламата на AT&T не е много подходяща за случая.

11 годишно дете е хванато да шофира пияно. Рекламата „Ура, Бира!“