Шестото поредно издание на дарителската инициатива на VIVACOM – Операция “Жълти стотинки“ – събра общо 120 000 лв. под формата на пари, продукти и услуги, които да предостави в полза на „Дом Възможност“.

Кампанията стартира през октомври 2015 г. в подкрепа на програмата на Фондация за социална промяна и включване (ФСПВ), която създава и управлява наблюдавани жилища за пълнолетни младежи без родители.

Така момичетата и момчетата, които на 18 години излизат от социалните институции за деца и трябва да се борят сами с живота, получават шанс да бъдат настанени в „Дом Възможност“ за период до 2 години, където да придобият основни умения и знания, за да продължат да се развиват самостоятелно. Тази година в подкрепа на благородната кауза застана олимпийският шампион на земя и халки Йордан Йовчев.

Стотици дарителски касички в магазините на VIVACOM и в обектите на повече от 27 партньори се напълниха догоре благодарение на сърцати хора, ангажирани с каузата. Операция “Жълти стотинки“ изпълни поставената си мисия и събра средства, които да бъдат използвани за създаването на още едно наблюдавано жилище по Програма „Дом Възможност“.

Част от корпоративните партньори на инициативата предоставиха на младежите храни, напитки, техника и продукти за бита. Момичетата и момчетата ще получат и безплатни дентални услуги.

Благодарение на готовността на партньорите на Операция „Жълти стотинки“, някои от младежите ще имат възможност да се възползват от професионално развитие и придобиване на специфични умения, които биха им били особено полезни в намирането на работа в бъдеще.

В резултат на високите резултати, Операция „Жълти стотинки“ вече продължава целогодишно. Касичките за дарение остават за постоянно в магазините на телекома, така че всеки желаещ да може да продължи да оставя своето ресто за благородната кауза. Друг начин за дарение е SMS на 17 777 с текст DMS DOM или обаждане на 0 900 5 11 15 на стойност 1 лев.

Партньори на операция „Жълти стотинки“ през 2015 г. бяха дентална клиника Петър Дучев, кино Арена, Burger King, Сиела, DHL, Domino’s Pizza, Fun Ring Park, Grand Optics, Inmedio, Joy Optics, минерална вода КОМ, METRO Cash&Cary, Mr.Bricolage, Нестле България, Notos Galleries, Office 1 Superstore, Пикадили, Relay, 1 minute, Рено Нисан България, SDI Брокер , Sofia Ring Mall, Sport Depot, Texas Burger,Техномаркет, Tехномаркет @home, Юнион Ивкони и VIP Oferta. Медийно кампанията подкрепиха Нова телевизия, Дарик радио, радио FM+, радио Star FM, списание Журнал за жената, списание Моето дете, вестник Стандарт, Розали, dir.bg и JCDecaux.

Повече информация за прогреса на Операция „Жълти стотинки“ можете да видите на фейсбук страницата на кампанията.