Ново изследване на Accenture сочи, че смартфон потребителите масово не са доволни от доставчиците си на мобилни услуги и са готови да ги сменят.

За разлика от преди няколко години, когато потребителите не знаеха какво трябва да очакват от мобилните си оператори, към днешна дата те са далеч по-информирани.

Процентът на смартфоните нараства от 26% през 2012 година на 80% към днешна дата, изискванията на потребителите стават все по-големи.

Според проучването 60% от анкетираните мобилни потребители не са доволни от „тяхната свързаност“ и са готови да сменят оператора. Цели 71% от тях биха плащали повече, за да получат по-високо качество на свързаност.

Около 62% от потребителите изразяват опасения във връзка със сигурността на мобилните си финансови транзакции, а цели 83% не са доволни от рекламите на смартфоните, които намират за много „дразнещи“.

Едва 47% от потребителите изразяват опасения, свързани със сигурността на техните устройства.

През 2015 година само 13% са планирали закупуването на нов смартфон, лаптоп, десктоп или таблет през следващите 12 месеца. Това е понижение с 60% спрямо 33-те процента, планирали подобна покупка година по-рано.

Едва 41% от анкетираните, които смятат да закупят смартфон през тази година, ще го направят, за да придобият „най-новите и технологични нововъведения“.

Според изследването 81% от хората ползват смартфоните си, за да гледат онлайн филми, а 69% играят игри онлайн. Добрата новина за Apple, Samsung, Google и LG е, че 50% от потребителите използват услуги за разплащане.