Популярната социална мрежа Snapchat е на път да регистрира приходи между 300 и 350 милиона долара през тази година, според анонимни източници, цитирани от изданието Recode.

Това би представлявало ръст от до седем пъти спрямо регистрираните през изминалата година приходи в размер на около 50 милиона долара.

Вижте още: Snapchat измисли как да прави пари

Данните са поредното доказателство, че социалната мрежа успява да монетаризира във все по-голяма степен популярността си.

Snapchat създаде няколко рекламни позиции, които се появяват при рубриката Live Stories.

И макар приходите да бележат добър ръст, те все още трудно оправдават капитализацията на компанията от близо 16 милиарда долара.

Надеждите на инвеститорите са свързани с това, че голямата популярност на социалната мрежа сред подрастващите ще й даде възможност да продължи с ускорения ръст на приходите през следващите години, подобно на Facebook.

Сериозни позиции има компанията и при видеосъдържанието. Битката за надмощие при онлайн видеата вече не е състезание само между YouTube и Facebook. Snapchat се оказа сериозен конкурент, след като обяви, че потребителите на услугата вече гледат по 8 млрд. видеа в приложението всеки ден.

Броят на видеата, които се гледат в Snapchat, е пет пъти по-голям, в сравнение с година по-рано. С осем милиарда гледания на ден Snapchat вече може да се похвали със същия брой, както Facebook.

Snapchat има повече от 100 милиона активно потребители дневно, което е близо десет пъти по-малко, в сравнение с Facebook. Това означава, че всеки потребител на Snapchat гледа много повече видеа, отколкото потребителите на най-голямата социална мрежа.