Щатските потребители прекарват повече време на смартфоните си, използвайки приложения, отколкото пред телевизорите, според ново проучване на Flurry.

Средният американец използва мобилни приложения средно 198 минути спрямо 168 минути, които прекарва в гледане на телевизия всеки ден, се казва в изследването.

Във времето за мобилни приложения се изключва това, което потребителите прекарват, докато браузват в интернет на своите смартфони. Ако то се отчита, то средното време, което американците прекарват със смартфона си, скача до 220 минути.

Сериозно се повишава времето, в което потребителите ползват мобилни приложения през последните три години, като за сравнение през второто тримесечие на 2013 година то е било едва 126 минути.

В същото време като цяло времето за гледане на телевизия се запазва без промяна за посочения период.

Данните сочат, че потребителите прекарват все по-голяма част от времето си със своите смартфони, които са се превърнали в основен източник за достъп до медии.

Тези тенденции до голяма степен обясняват факта защо водещите медии в предлагането на платени телевизионни услуги все по-често разработват собствени мобилни приложния, които предлагат на своите потребители.