Броят на видеата, гледани всеки ден в приложението Snapchat, се е утроил до 6 милиарда от май насам, според доклад, публикуван от финансовото издание Financial Times. Така се намалява във все по-голяма степен разликата с Facebook Inc.

Вижте още: Snapchat измисли как да прави пари

От компанията са потвърдили, че броят на дневните видеа, гледани от потребителите в рамките на приложението, са достигнали границата от 6 милиарда долара, но са отказали по-нататъшни коментари.

През изминалата седмица, с оповестяването на резултатите си, от Facebook обявиха, че потребителите й вече гледат 8 милиарда видеа на ден в границите на социалната мрежа. Това е удвояване на броя им спрямо април.

Сегментът на видеосъдържание е един от най-бързорастящите в интернет. Това предопределя и фактът, че основните водещи играчи насочват вниманието си именно към този сегмент.

През май изпълнителният директор на Snapchat Еван Шпигел заяви, че компанията върви по пътя към първично публично предлагане, но не уточни кога инвеститорите могат да очакват това да се случи.

През 2013 година компанията отхвърли предложение за закупуване от Facebook на стойност 3 милиарда долара. Съоснователят на Snapchat нарича предложението на социалната мрежа “някаква краткосрочна печалба.”

Оказва се, че това е добър бизнес ход. Днес Snapchat се оценява на 16 млрд. долара и има около 100 милиона потребители дневно.