Супермаркетите у нас не залагат на социалните мрежи

1019
Супермаркетите у нас не залагат на социалните мрежи

Facebook не е сред приоритетите на хипермаркетите в страната, сочи справка на Profit.bg.

Въпреки че близо 2.4 млн. нашенци имат профили в социалната мрежа, с което процентът на проникване е 33.51 на сто, едва две от опериращите у нас вериги залагат на този комуникационен канал.

Лидер по този показател е Пикадили с 26 242 почитатели, докато феновете на Kaufland са 22 787.

Далеч назад са Промаркет, Carrefour и Фантастико с по съответно 3764, 2209 и 1876 приятели, докато тези на T-Маркет са едва 91.

Цели девет души е фенската маса на Billa.

В началото на месеца екипът ни направи сравнение за цените на 20 основни хранителни продукта, което посочи, че най-евтино е в Carrefour и Фантастико, а най-скъпо в Пикадили.

Вижте и няколко полезни съвета как да харчим по-малко в търговските вериги.

Подобни статии

Най-четени статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg

Пазари

% Стойност
  • SOFIX 723.020 0.00%
  • BGREIT 117.220 0.00%
  • BGTR30 565.220 0.00%
  • BGBX40 137.690 0.00%
Ask Bid
  • EUR/USD 1.1815 1.1816
  • GBP/USD 1.2803 1.2804
  • USD/JPY 108.8960 108.9090
  • USD/CHF 0.9650 0.9651
  • USD/CAD 1.2545 1.2547
  • AUD/USD 0.7909 0.7910
  • USD/BGN 1.6552 1.6555
Ask Bid
  • DOW JONES 21820.72 21824.72
  • S&P500 2445.34 2445.84
  • NASDAQ 4705.68 4706.68
  • CAC 40 5113.48 5115.48
  • DAX 12173.98 12175.98
  • FTSE 100 7378.04 7379.54
  • ПЕТРОЛ 48.64 48.69
  • ЗЛАТО 1290.56 1291.06
  • СРЕБРО 17.07 17.10

Видео