Twitter Inc. очаква да генерира най-малко 1 млрд. долара от продажби на реклама през 2014 г., информира Bloomberg, позовавайки се на източници, близки до компанията.

При това положение микроблогът би отчел около два пъти по-бърз растеж, отколкото някои анализатори прогнозират.

Прогнозите на Twitter са базирани на очакваното търсене на реклама. Очакванията на компанията обаче може се оправдаят, а може и да не се оправдаят според същите източници.

Търсенето на реклама, насочена към над 140-те милиона потребители на Twitter, е от полза за компанията.

От EMarketer Inc. прогнозират, че през 2014 г. Twitter ще генерира 540 млн. долара продажби на реклама, която на практика съставлява почти всичките приходи на компанията. За сравнение приходите от реклама за миналата година са 139.5 млн. долара. Дори и при това положение, на Twitter ще е нужно повече време, за да достигне 1 млрд. долара, в сравнение с по-големите си конкуренти Facebook Inc. и Google Inc.

Google мина границата от 1 млрд. долара пет години след основаването си, докато при Facebook това се случи на шестата година. Основаната през 2006 г. Twitter ще бъде на осем години през 2014 г.