Три неща, които клиентът Ви няма да сподели..., освен ако не попитате

559
Три неща, които клиентът Ви няма да сподели..., освен ако не попитате

Когато говорим за бизнеса Ви, има две неща, които искате да се случат: клиентите да станат по-големи и по-добри, както и да започнат да говорят за Вас.

Това автоматически ще увеличи бизнеса Ви, без да влияе на разходите. Но за да се сбъднат предходните две неща, трябва да получите отговори на три въпроса, които клиентите няма да отговорят, освен ... ако не попитате.

1. Защо харесвате да сте наш клиент?

Клиентите продължават да правят бизнес с Вас поради няколко причини (добри цени, добра услуга, разбирателство и др.), но рядко ще споделят тази информация с Вас, освен ако не попитате. Така че какво чакате?

Отговаряйки си на тези въпроси, Вие ще можете да правите точно това, което харесват и очакват клиентите от Вас.

2. Какво още очаквате от нашия бизнес?

Клиентите не получават само дадена услуга/стока от Вас – те получават услуга/стока преди, по време и след сделката с Вас. Не пропускайте възможността да споделите това. Открийте какво още би искал клиентът Ви и как можете да го доставите.

3. На кого да споделим за бизнеса си?

Хората харесват да правят бизнес с Вас. Клиентите Ви биха се увеличили, ако информацията за вашите стоки и услуги достигне и до други хора. (но никой няма да прояви инициатива да прави това безплатно, нали?).

Така че защо не дадете добра причина на настоящите си клиенти да споделят и говорят за Вас. А когато името Ви вече се отъждествява със стандартите за качество, отделените усилия ще Ви се върнат двойно...

И това е само бизнес, нали?

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg