БТК и "Вивател" замлъкнаха. Почти е невъзможно свързването с колцентровете на двата оператора, оплакаха се в "Стандарт" абонати. Ако позвънят на служебен номер 123, клиентите на "Вивател" чакат поне 20 минути, за да се свържат с оператор. И това е в случай, че имате късмет, разказаха пострадали.

Още преди месец ръководството на кол-центъра решило да уволни накуп около 40 служители. Сега недостигът на персонал се отразява на качеството на работата. При възникнал проблем за абонатите е мисия невъзможна да получат помощ.

Единствено на номер 123 е възможно да се активира услугата "Фаворити", която дава възможност за получаване на 1000 безплатни минути към 5 номера от мрежата на оператора. След като с дни обаче никой не отговаря на повикванията, разговорите към тези номера се тарифират на високите цени. Така клиентите са ощетени.

Проблемът не е от вчера, така е от поне месец, разказаха абонати на "Вивател". Според тях свързването със 123 е било затруднено през целия август. От оператора обясниха това с отпуските на персонала и оптимизации в ръководената от директора Бернар Москени компания.

Същото е положението и с кол-центъра на фиксирания оператор 0800 100. На него също се чака дълго, за да се включи оператор. Сайтът на двете компании дълго време беше недостъпен за клиентите. Причината е оптимизация, обясниха от дружеството.

Източник: вестник "Стандарт"