Марката KING влиза в топ 100 на Дубай

795
Марката KING влиза в топ 100 на Дубай

Собствениците на изложението Channel's Exhibition в Дубай са изявили желание да включат родната кралска марка KING сред 100-те водещи имена, които влизат в дома и ежедневието на техните клиенти, славещи се като най-богатите в света.

Това стана ясно, след като в Дубай приключи едно от най-елитните търговски изложения в света - Middle East Exclusive (MEE), което по традиция събира в меката на блясъка и шика най-скъпите марки и най-богатите хора. Организаторите от Channel's Exhibition предварително са насрочили над 50 срещи на видни арабски доставчици и шейхове с интерес към KING.

Желанието им е да наложат марката като водеща и предпочитана от местния елит. Препоръките на партньорите на пловдивската фабрика са пробудили интереса дори на най-заможните шейхове и местни магнати. Сред тях е и петият по богатство човек в света - емирът на бляскав Дубай шейх Мохамед бин Рашид ал Мактум. Той лично е посетил щанда на King's Tobacco, съобщиха от родната компания.

Водят се преговори с търговци от 14 държави

За модния бранд се водят преговори с търговци от над 14 държави, 6 от които са от Европейския съюз. Само за една година King's Tobacco е сключила договори с държави от цял свят, а износът мина 45% от общата продукция на фабриката. С това динамично темпо на развитие до 2011 г. компанията предвижда размерът на експортът да надмине 65%. Успешната марка KING печели със своето универсално значение и се предлага на чуждите пазари под същото име.

„Всеки експортен пазар има своите специфики и изисквания, на които ние се стараем да отговорим. KING е марка за истинския мъж, който се чувства не само шейх, а истински крал в ежедневието си. Визията на марката е повече от луксозна, което в града на златото е гаранция, че ще доведе до успех" коментира маркетинг мениджъра на компанията Милен Щерев.

Фабриката достигна 15% пазарен дял у нас

С богатия си продуктов асортимент - 3 различни по сила и вкус кинг сайз варианта, размер 100 мм, две икономични опаковки по 10 къса и отличното си качество KING бързо спечели симпатиите на мъжете.

Това нареди бранда втори в топ 3 на най-продаваните марки на българския пазар за 2009 г., чиито общ брой е над 90. До челната тройка при производителите на тютюневи изделия достигна и фабриката King's Tobacco, която достигна над 15% пазарен дял.

Компанията бе определена от бранша като модерна и конкурентна и на най-големите концерни в световен мащаб, които имат представителства у нас.

Източник: в. Монитор

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg