В “Магистрала Тракия” АД не се разбрали кой да е шеф на аутобана

737
В “Магистрала Тракия” АД не се разбрали кой да е шеф на аутобана

Липсата на консенсус между българските и португалските фирми в консорциума “Магистрала Тракия” АД е причината да не бъдат осигурени средства за доизграждането на магистрала “Тракия”.

Това заявяват португалските акционери от МСФ, “Лена” и “Сомаг” в изявление под формата на платена публикация в някои медии, цитирани от в. Новинар.

Срокът, в който вече бившият концесионер трябваше да намери пари за доизграждането на трасето София – Бургас, изтече на 15 май, а концесията беше официално прекратена.

Неразбирателството между акционерите е било заради желанието на португалските фирми, които държаха 51 процента в консорциума, да управляват сами целия проект, включително и финансите му.

Доизграждането на участъка Стара Загора – Карнобат ще стане с пари от бюджета, като се очаква аутобанът да е готов до 2010 г. Според експерти строежът на “Тракия” ще се оскъпи значително, тъй като цената на километър няма да е 2.7 млн. евро, както беше по договор с българо-португалския консорциум, а ще е между 4 и 5 млн. евро на километър.

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg