Все повече рекламодатели предпочитат интернет

402
Все повече рекламодатели предпочитат интернет

Интернет пространството е предпочитаната медия за реклама за все повече рекламодатели, установи проучване на EIAA (Европейска асоциация за интерактивна реклама).

Според изследването 81% от рекламодателите са увеличили бюджета си за онлайн реклама в последната една година. Голяма част от тези средства са дошли за сметка на телевизията и на печатните издания. Компаниите, участващи в проучването, са заявили, че предвиждат средствата, които отделят за онлайн реклама, да нараснат с около 16% през 2009 г и с около 17% през 2010 г.

82% от тези, които са увеличили бюджетите си за онлайн реклама, признават, че това е за сметка на реклама в печатните издания (40%) и телевизията (39%).

31% от компаниите казват, че намаляват рекламирането по ТВ канали, а 40% ще намалят ползването на печатни издания за тази цел.

77% от анкетираните фирми считат, че рекламата в интернет е допринесла за успеха на бизнеса им и ги е направила по-популярни. 40% смятат, че световната мрежа оказва голямо влияние над потребителите в избора им на продукти и услуги, в сравнение с 30% през 2006 г.

Компаниите харчат около 11% от бюджета за онлайн реклама на международно ниво (а не само в съответната държава).

Мултинационалните рекламни кампании стават все по-популярни. На този сегмент има ръст от 150% за последните три години. Приходите от подобни кампании за тази година се очаква да възлязат на 175 млн. евро.

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg