VIVACOM продължава да насочва своите усилия в това да улеснява комуникациите в условията на извънредно положение и ограничени социални контакти.

Компанията вече предоставя безплатно допълнителни 10 000 МВ на максимална скорост за всички клиенти на плановете VIVACOM Mobix 30 LTE и VIVACOM Mobix 60 LTE.

VIVACOM Mobix е услуга, която осигурява качествена и бърза интернет връзка независимо от местоположението на потребителя.

Клиентите получават 4G достъп до интернет през устройство, което могат да използват вкъщи, на вилата или в офиса. Услугата се управлява лесно и удобно, предвидена е и възможност за промяна на местоположението, както и добавяне на допълнителни мегабайти на максимална скорост.

Повече информация за другите допълнителни услуги, които компанията предоставя на своите клиенти в условията на извънредно положение може да видите тук: https://www.vivacom.bg/bg/home


Компанията ни отчита, че в ситуация на извънредно положение и създалото се чувство на несигурност в обществото, е възможно да се появят нови схеми за телефонни измами, които да засегнат потребителите. За VIVACOM борбата и превенцията на телефонните измами е мисия, по която работим дългосрочно и взимаме постоянни мерки. След успешна съвместна акция с Национална служба „Полиция“ към МВР в последните месеци на 2019 г. на практика нямаше реализирани телефонни измами в мрежата ни (0 бр. през месец ноември и 1 бр. през месец декември). И в момента продължаваме активното партньорството с „Национална служба „Полиция“, работим съвместно на ежедневна база за ограничаване и превенция на телефонните измами, като само през изминалата седмица бяха предотвратени две измами в София за около 10 000 лева. Съветваме всички потребители да бъдат по-бдителни и ако получат обаждания, които смятат за съмнителни, първо да се обърнат към Полицията, преди да предприемат други действия.