VIVACOM получи отличие в престижния конкурс Employer Branding Awards 2019, който се организира от b2b Media и отличава успешните работодатели в страната.

Компанията беше наградена в категория „Employer Branding Video”, която цели да отличи клип, промотиращ работодателския бранд или комуникира стратегии и кампании на бизнеса, свързани с постигане на HR целите на компанията.

VIVACOM спечели авторитетното жури с поредицата си модерни и иновативни видео обяви за набиране на кадри в различни звена на компанията. Телекомът, който е и един от най-големите работодатели в страната с над 5 000 служители в цялата страна, постоянно прилага нови и атрактивни начини за привличане на служители с голям потенциал и желание за работа в динамичния свят на технологиите.

В рамките на 1.5 минута видео обявите представят по достъпен и интересен начин съответната позиция, така че кандидатите да придобият ясна представа как преминава един работен ден и какви са ежедневните предизвикателства.

Видео визитката дава реална представа за работната среда, приятелската обстановка и екипа, който очаква новите си попълнения.

VIVACOM използва нестандартния формат за подбиране на кадри от края на миналата година, а резултатът е амбицирани и мотивирани ново-постъпили служители, с ясни очаквания за служебните ангажименти.