Какво е мнението на актьора Владимир Карамазов за социалните мрежи и доколко те му помагат в развитието му през последните години?

Ето какво сподели той по време на първото издание на организираното от Profit.bg събитие Digital Trends.

Едно от нещата, които ни учат в академията, е въображението, което е в основата на актьорското майсторство. Още през 2013-14 г., заедно с Юлиян Вергов и Захари Бакаров, основахме компания, а по това време все още инфуенсърите не бяха толкова популярни у нас.

Ние започнахме единствено и само защото не взимахме бюджети от държавата, а всичко беше въз основа на пари, които получаваме от компании – наши партньори. Пробвахме да направим реклама на нещата, които правим през социалните мрежи и видяхме огромен ефект.

Наистина – пълнихме зали от по 1500 души с по 3 поста и изведнъж се получи нещо, което ние продължихме да разработваме, посочи актьорът.

Виждахме, че колкото повече ги измисляме нещата, толкова повече декиш хващат те в социалните мрежи. Опитвахме се винаги да са с чувство за хумор и да е чрез нашия живот и много лично, допълни той.

„Социалните мрежи са единственият портал към света тук в България. И тъй като аз вече съм 18 г. актьор, видях в тях някаква платформа и място, на което аз мога да съм себе си, без да минавам през призмата на медиите и други хора, които ползват или изопачават мислите ми за техни цели.

Всъщност, по този начин започнах да развивам собствените си социални мрежи. Имах голям късмет в доста аспекти, но в цялото нещо основно ме води любопитството и да създавам съдържание, което да се отличава", каза още Карамазов.

„Днес има някакъв бум, сигурно има 1 млн. инфлуенсъри в България, повечето от тях са жени. Общо 95% от тях правят обаче безобразни неща и всъщност, на мен в момента провокацията ми е такава да се отделя от тези хора и да се опитам да създавам нещо, което е на съвсем друго ниво.

Дори когато се захвана с компании, се опитват да измислям нещо различно и което има начало, развитие и край", каза още актьорът.

Digital Trends 2019 се осъществява с подкрепата на: EMAG, Нетера, UniCredit Bulbank, Opel, Адмирал Маркетс, Резиденшъл Парк Лозен, SentecaCommerce, Digital Dentistry Ivadent и с медийната подкрепа на Sportal Media Group и Kaldata.com.