Wizz Air с четири нови маршрута от София от март

4139
Wizz Air с четири нови маршрута от София от март

© Pixabay

Wizz Air - най-голямата нискотарифна авиокомпания в Централна и Източна Европа и една от най-бързо развиващите се авиокомпании в Европа, обяви на пресконференция в София вчера, че през 2017 г. е превозила рекорден брой пътници и e разширила значително оперативната си дейност.

Сред останалите постижения за изминалата година са и най-голямата поръчка на самолети в историята на компанията, стартирането на програма за обучение на пилоти в партньорство с опитни авиоорганизации и редица подобрения в обслужването на клиенти.

През 2017 г. Wizz Air е превозила над 28 милиона пътници по своите нискотарифни маршрути, което е с 24% повече, в сравнение с 2016 г. 2.5 милиона от тези пътници са от и до България, което е увеличение с впечатляващите 47%.

През 2017 г. 14 нови самолета се присъединиха към флота на Wizz Air – 13 Airbus A321 и един Airbus A320, с което общият брой самолети на компанията стана 88. Новите самолети доведоха до нови 600 директни работни места, като към момента повече от 3500 авиационни специалисти работят за авиокомпанията с бази на 27 летища в 15 страни, включително двете най-нови бази WIZZ от 2017 г. в Лондон и във Варна.

Освен това, през 2017 г. Wizz Air продължи да разширява своята мрежа от маршрути със седем допълнителни летища и повече от 100 нови услуги, достигайки почти 600 маршрута и 145 дестинации в 44 страни.

Друг важен момент от годината за Wizz Air бе подписването на най-голямата поръчка на самолети в историята на авиокомпанията с Airbus за закупуването на 146 Airbus A320neo. След като бъде одобрено от акционерите на компанията, новото споразумение ще увеличи броя поръчани самолета Airbus от WIZZ до 282, като новите летателни средства са поръчани за доставка до края на 2026 г.

Това ще позволи на авиокомпанията да продължи растежа си, както и да поднови флота си и да продължи да бъде компанията с едни от най-новите и най-ефективни самолети в Европа.

Следвайки мисията си да осигури отлично клиентско преживяване, миналата година авиокомпанията увеличи размера на безплатния ръчен багаж с 50%, усъвършенства своите онлайн платформи, включително уебсайта и мобилното приложение на Wizz Air, и въведе иновативни продукти (Fare Lock, Flexible Travel Partner), за да осигури по-голяма гъвкавост на своите клиенти.

През 2017 г. Wizz Air успя да запази позицията си на водещата авиокомпания в България с внушителния брой от 2.5 милиона превозени пътници по своите нискотарифни български маршрути, което представлява почти 50% ръст за годината. През юли WIZZ откри втората си база в страната – на летище Варна, създавайки 36 нови работни места в авиокомпанията.

В момента Wizz Air има осем базирани самолета в България, седем в София и един във Варна, осигуряващи работа на над 300 души екип, които предоставят отлично обслужване на всеки полет на WIZZ.

Услугите на Wizz Air не само осигуряват достъпни възможности за пътуване за българските клиенти и посетителите на страната, но и стимулират местния пазар на труда в сферата на авиацията и туризма, като през 2017 г. са подкрепили 1900 работни места в свързаните с тях индустрии в цялата страна.

Продължавайки стабилния си растеж, през 2018 г. Wizz Air предлага за продажба 3.3 милиона самолетни места по българските си маршрути, което е с 27% повече от предходната година. С четири нови маршрута от София, които започват през март тази година, и един нов полет от Варна, Wizz Air вече предлага 44 маршрута от трите български летища – София, Варна и Бургас.
 
Йозеф Варади, главен изпълнителен директор на Wizz Air, заяви на пресконференцията: „2017 беше година на масивна експанзия за Wizz Air. Постигнахме значителен ръст във всички аспекти на бизнеса, WIZZ се утвърди като една от най-бързо развиващите се авиокомпании и положихме основите за нестихващ растеж през следващото десетилетие.

Благодарение на нашия доказал се като успешен нискотарифен бизнес модел, висококвалифициран екип, ориентиран към клиента, млад и модерен флот и отлично обслужване, ние успяваме да се наложим като предпочитан избор за разумните клиенти във всички страни, в които оперираме, и продължаваме  нашия последователен и бърз растеж, който ще разкрие още повече възможности за пътешествия в Европа и извън нея.“

Подобни статии

Най-четени статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg