YouTube спира 30-секундните реклами от 2018 г.

4121
YouTube спира 30-секундните реклами от 2018 г.

От 2018 г. YouTube се отказва от 30-секундните реклами, които не могат да бъдат избегнати, съобщава ВВС.

Google потвърди плана, като заяви, че иска да се фокусира върху „формати, които работят добре както за потребители, така и за рекламодатели“. Дългите реклами, които не могат да бъдат избегнати, са смятани за досадни от много потребители и Google въведе по-кратки формати.

Една медийна агенция съобщи, че решението отразява разликата между онлайн видеото и линейните телевизионни услуги. „30-секундната реклама е наследство от времето на телевизията“, каза Уил Смит, ръководител на агенция Agenda21.

„Стандартната телевизия беше пусната онлайн, но това не е най-ефективният начин за реклама. Това ще окуражи рекламодателите да бъдат по-креативни за начина, по който използват платформата“, допълни той.

Кои са най-богатите хора в YouTube?Богатите хора в сайта за видео споделяне стават още по-богати

Много други сайтове включват 30-секундни реклами, които не могат да бъдат избегнати, във видео съдържанието си. „Търсенето на видео съдържание от рекламодателите е голямо, но има липса на качествето съдържание“, каза Смит.

„Добре е всички да се съсредоточат върху реклами, които могат да бъдат избегнати. Хората не са длъжни да гледат реклами и рекламодателите не трябва да плащат, ако рекламата им бъде избегната“, допълва той.

Подобни статии

Най-четени статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg