Zastava eyes 30% of serbian Auto Market

282
Company Zastava automobili plans in 2007 to increase its market share in Serbia from 22 percent in 2006 to 30 percent, Serbia & Montenegro Today reports.

Zastava Auto Marketing Director Srdjan Dejanovic said that in 2006 the company sold 3.101 passenger vehicles Zastava 10, which represents a 10% market share in the sphere of sale of new vehicles in Serbia, adding that in 2007 the company expects a 60% sale increase for Zastava 10 model.

"At the beginning of the year we have signed contracts with partners in Croatia, Bosnia and Herzegovina, Bulgaria and FYROM, while negotiations are under way with potential partners in Montenegro, Albania and Romania," added Dejanovic.

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg