ЗАД „БУЛСТРАД ВИЕНА ИНШУРЪНС ГРУП“ въвежда услугата онлайн плащане на вноски по активни полици, с оглед на въведеното извънредно положение в страната и усилията за ограничаване на разпространението на COVID-19, както и с грижа за безопасността и удобството на клиентите си.

Услугата вече е достъпна през уебсайта на застрахователната компания и за момента е налична по всички застраховки, с изключение на Гражданска отговорност на автомобилистите, съобщиха от компанията.

За да платят вноската си онлайн, клиентите на дружеството трябва да влязат в профила си на www.bulstrad.bg/login или да изберат опцията „Проверка и плащане на вноска по полица" от менюто Услуги. Възможност за онлайн плащане клиентите имат и без да са регистрирали свой клиентски профил на уебсайта на компанията.

„Със стартирането на услугата за онлайн плащане на bulstrad.bg се надяваме в този момент да спестим на нашите клиенти още едно излизане извън дома. Работим по още редица преференции, от които потребителите ще могат да се възползват на уебсайта на дружеството”, каза Пламен Шинов, Член на УС и изпълнителен директор на ЗАД „БУЛСТРАД ВИЕНА ИНШУРЪНС ГРУП”.

Създаването на клиентски профил дава множество предимства на клиентите на ЗАД „БУЛСТРАД ВИЕНА ИНШУРЪНС ГРУП“, като например известяване чрез sms или e-mail при наближаващ срок и изтичаща полица, получаване на потвърждение по e-mail за успешно онлайн плащане на вноски, удобно управление на всички активни полици от едно място и други.

Повече информация относно работния процес в офисите на дружеството в страната може да се намери тук.

При възникнали въпроси клиентите могат да се свържат със ЗАД „БУЛСТРАД ВИЕНА ИНШУРЪНС ГРУП“ ЕАД чрез онлайн формата за контакт.