Лев инс информира своите клиенти, че следи внимателно развитието на извънредната ситуация в страната и предприема редица допълнителни мерки, изцяло съобразени с всички здравни препоръки и международни практики. Компанията е номер 1 в общото застраховане у нас с пазарен дял от 13.13%, според данни на Комисията за финансов надзор.

За улеснение на клиентите и с оглед минимизиране на контактите са въведени следните промени в работата на:

Центровете за регистрация на щети:

На територията на гр.София, временно се закриват следните центрове за регистрация на щети:

  • бул. "Черни връх" 51 Д, партер
  • ж.к. Люлин 6, бул. „д-р Петър Дертлиев“ с/у бл.639
  • Сервиз "Алтомакс", ж.к. "Младост" 4, бул. "Александър Малинов" 2 А
  • За прием на клиенти по завеждане на щети ще продължат да работят:

  • София - бул.“Симеоновско шосе“ № 67А - Централно управление
  • Софийски Корпоративен център, бул. "Цар Борис III" 136 B
  • Посочените центрове за завеждане на щети ще работят със следното работно време - понеделник - петък от 8:00 ч до 17:30ч и събота от 10:00 ч. до 13:00 ч. Мерките ще бъдат в сила до 13 април 2020 г.

    Мобилните групи на дружеството продължават работа с непроменен график.

    За всички останали случаи, при необходимост от допълнително съдействие от наши експерти, клиентите могат да се свържат с контактния ни център на телефонен номер 0800 10 200.

    Пунктове за оглед и заснемане:

    На територията на гр. София ще работят следните пунктове за оглед и заснемане:

  • Адрес: НПЗ "Дианабад", ул.“Лъчезар Станчев“, сграда на МОНТАЖИ срещу изхода на КАТ
    Работно време: Делнични дни: 09:00 – 17:30
  • Адрес: бул.“Симеоновско шосе“ № 67А - Централно управление
    Работно време: Делнични дни: 09:00 – 17:30; Събота: 10:00 - 14:00
  • Адрес: ул.“Житница“ №23
    Работно време: в делнични дни: 09:00 – 17:30; Събота: 10:00 – 14:00
  • Адрес: бул. История Славянобългарска №1
    Работно време: в делнични дни 09:00 – 17:30
  • Разкрива се нов пункт за оглед и заснемане на следния адрес Софийски корпоративен център , гр.София, бул. "Цар Борис III" 136 В.
  • Работно време: в делнични дни 09:00 – 17:30 ч.

    За улеснение работят и екипите за мобилно маркиране с работно време: 09.00 – 17.30 ч. и телефон за връзка: 0882 333 194.

    Всички останали пунктове за оглед и заснемане на територията на гр. София преустановяват работа до 13.04.2020 г.

    Пунктове за поставяне на допълнителни средства за защита:

    Към момента пунктовете работят с нормално работно време, но се изисква предварително записване на телефоните посочени в сайта на компаният (lev-ins.com)

    Предвид усложняващате се ситуация в страната, при временно преустановяване на дейността на пунктовете, средствата за защита следва да бъдат поставени до 14 дни след отмяна на извънредното положение!

    Лев Инс: Когато Гражданска отговорност е услуга, а не задължениеЗастраховката е услуга, която може да спести много главоболия на потребителите, при нежелани инциденти и произлизащите от тях разходи

    Издаване/подновяване на полици:

    Гражданска отговорност на автомобилистите

  • На сайт lev-ins.com се прави заявка за издаване на полица.
  • В заявлението задължително се посочват три имена, рег. №, ЕГН, телефон за връзка, номер на талон (девет цифрен номер, в долен десен ъгъл на талона), дата на влизане в сила. След получаване на заявката, наш служител ще се свърже с вас за уточняване на подробностите.

  • Като следваща стъпка, можете да извършвате плащания по следната банкова сметка BG54BPBI79451060201207, BIC BPBIBGSF. В поле основание задължително изписвайте номера на Вашата полица.
  • След получаване на плащанията, полицата ще бъде върната на имейла в PDF формат, а стикер и Зелена карта може да получите в офис на компанията до 14 дни след отмяна на извънредното положение.
  • Важно: При проверка от органите на реда, клиентите могат да представят получения екземпляр чрез смарт телефон или разпечатано копие.

    Плащания по полици /вноски:

  • Можете да извършвате плащания на вноски по полици по следната банкова сметка BG54BPBI79451060201207, BIC BPBIBGSF; или банковата сметка, която е посочена в последната издадена Ви сметка.
  • В поле основание задължително изписвайте номера на Вашата полица. Например: номерата на полици „Гражданска отговорност” започват с BG/22/12..., номерата на полици „Каско” започват с 9300...
  • След получаване на плащанията, сметката може да получи в офис на компанията до 14 дни след отмяна на извънредното положение.
  • За всички останали случаи, при необходимост от допълнително съдействие от наши експерти, можете да се свържете с контактния ни център на телефонен номер 0800 10 200.