American International Group Inc. (AIG) отново се рекламира в САЩ с името AIG за първи път от края на 2008 г., когато беше спасена от фалит с държавни средства, информира Bloomberg.

Продажбите на застраховки Живот през платформата AIG Direct е нещо ново за базираната в Ню Йорк компания, която преименува глобалното си подразделение за застраховане на имущество и злополуки и други свои компании, за да избегне стигмата от това на спасението със 182.3 млрд. долара на данъкоплатците.

Главният изпълнителен директор Робърт Бенмош се опитва да възстанови доверието в застрахователя, като привлича акционери, които да заменят държавните средства. Той е споделил пред служители на компанията през 2009 г., че името AIG може отново да започне да се използва, ако компанията се стабилизира и започне да изплаща дълга си към правителството.

AIG Direct е маркетинговото име на подразделението на компанията Matrix Direct, което продава застраховки Живот по телефона.

Акциите на AIG поскъпнаха с 55 цента до 25.04 долара за брой в Ню Йорк вчера. Книжата на застрахователя поевтиняват с 48% от началото на годината, в сравнение с 3.9 -процентен спад на индекса S&P 500.

В телевизионна реклама, излъчена през тази седмица, застрахователят казва, че може да помогне на потребителите да получават повече срещу техните пари, когато купуват застраховка Живот през AIG Direct.

AIG може би използва рекламите, за да получи обратна връзка за марката преди да започне да използва името и в други части от бизнеса си, смятат специалисти.