Финансовите показатели на "Лев Инс" за първите шест месеца сочат ръст от около 15% за дружеството, заяви в интервю за Profit.bg изпълнителният директор на застрахователната компания Павел Димитров.

„Резултатите до момента ни дават възможност за 2016 г. да си поставим амбициозната задача за достигането на границата от 200 млн. лв. премиен приход по общо застраховане. Останалите финансови показатели, свързани със застрахователните и техническите резерви и активи на компанията, ни дават една сигурност и спокойствие при прегледа на балансите на всички дружества, който започна тези дни“, сподели още Димитров.

Можем да кажем, че "Лев Инс" успява да постигне тази стабилност и това свое развитие благодарение на иновативния подход, който е възприел като част от своята философия за развитие, допълни още той.

„През последните години компанията постоянно генерира идеи и създава нови продукти, които да са уникални по своята същност за застрахователния пазар. Идеята да се създадат тези продукти е да откликнем максимално и в голяма степен да удовлетворим желанието и потребностите на нашите клиенти, защото те не са само наши клиенти, те са наши партньори и приятели“, заяви още Димитров.

Така ние създадохме продукта „Активна грижа“, който е иновативен за българския пазар и все още не е достатъчно добре познат. В международен план, в развитите европейски страни, тази застраховка е изключително позната, но при нас все още се счита за не толкова достъпна.

Затова ние се постарахме все повече хора да достигнат до нея. „Активна грижа“ включва спасяване и транспортиране с медицински хеликоптер, възможност за използването на парамедици, добре обучени таксиметрови шофьори, които по-бързо да стигнат до мястото на инцидента, както и мрежа от линейки в цялата страна.

Много е важно да отбележим, че този продукт не заменя, а допълва „Спешната помощ“. В случаите, когато имаме неотложност или медицински проблем, при които няма спешност, или районът е трудно достъпен, на помощ идва нашата въздушна линейка – хеликоптера, който ползваме и той помага много често. Доказателството за успешността на продукта е големият брой застраховани – вече повече от 150 000 души сключиха тази застраховка, а ние успяхме да спасим няколко човешки живота. "Активна грижа“ става все по-популярна, а ние отново сме пионери в тази област, обяви Димитров.

„Друг подобен продукт е застраховката „Защита срещу наводнение и други природни бедствия". Причината да го създадем бяха големите наводнения преди 2 години, в които много хора пострадаха, дори цели райони, като в същото време нямаше необходимата подкрепа, която да се окаже, нито от държавата, нито от гражданското общество.

Това ни накара да създадем „Защита срещу наводнение и други природни бедствия“, продукт, който да е достъпен за всеки. Цената му започва от 10 лв., което, разделено на 12 месечни вноски, всеки трябва да отдели по 83 стотинки на месец, за да защити своя дом. Тази застраховка покрива единствено и само природните бедствия, срещу които човек не може да реагира по никакъв начин или е безсилен да ги промени. Идеята на нашия продукт е да дадем пълна защита точно срещу рискове, свързани с природата. Отделно, ние сме включили и възможността за спасяване с хеликоптер.

„Не на последно място, трябва да отбележим и най-новата ни застраховка, която тепърва прохожда, така да се каже. Това е продукт, насочен изцяло към българските медици. Застраховката е комбинирана и покрива тяхната отговорност като медицински персонал, в същото време покрива обещетение при нанасяне на телесни повреди и подсигуряване на възможността за търсене на правата им по съдебен път", уточни още изпълнителният директор на "Лев Инс".

"Лев Инс" е една от компаниите, даващи шанс на младите хора да натрупат опит директно след студентските си години. Димитров уточни, че именно той е един от кадрите, примери за осъществяването на тази инициатива, като след стажа си остава на работа в дружеството.

„Днес ние имаме подписани договори със Стопанската академия „Димитър Ценов“ в Свищов и Висшето училище по застраховане и финанси, които произвеждат бъдещите кадри в застраховането. Ежегодно участваме в Дни на кариерата на двете учебни заведения и приемаме студенти на практика при нас. Когато видим, че имаме едни и същи цели със завършващите, ние им предлагаме възможност за професионална реализиция", казва още Димитров.

По този начин ние инвестираме в бъдещето, в хората и в същото време успяваме да ги обучим на основната философия, която изповядва "Лев Инс", а това е филосифията на „Активната сигурност“, която е свързана с изпреварващия момент при управлението на риска и възможността за ограничаване на претенциите, преди те да са настъпили.

"Лев Инс" участва и в много социално отговорни кампании и подкрепя доста спортни мероприятия. „Ние участваме в много подобни кампании и по този начин Лев Инс изразява своята гражданска позиция като лидер в застраховането, а тя е именно за подпомагането на културата и спорта най-вече", сподели Димитров.

Тази година "Лев Инс" навърши 20 години. Според изпълнителния директор, компанията е извървяла тежък път през този период и не само се е наредила сред лидерите, но и остава в топ 3 на застрахователите у нас. За идните години си пожелаваме още успехи и да вървим само напред и нагоре и най-вече с нашите иновативни дейности да отговаряме на изискванията на клиента, тъй като те са тези, които определят нагласите за развитието на пазара, а ние сме тези, които трябва да отговорим на техните изисквания и желания, завърши Димитров.