Най-скъпата застраховка

2816
Най-скъпата застраховка

Според мнозина, работата на застрахователния агент на една звезда е да подхранва параноята й. Но и самите застрахователи има какво да разкажат за мотивите на клиентите си и застрахователните суми. Откакто Марлене Дитрих застрахова гласа си за 1 млн. долара, застраховките на части от телата на звездите вървят неотклонно нагоре, пише Бизнес-стиль.

Хриповете на сцената на Мик Джагър са почти безценни- цената им е 2.5 млн. долара. Сумата е скромна в сравнение с 9.4-те млн. долара за китарата на Кийт Ричардс и 6-те млн. ако Род Стюард се разболее от хрема.

Шерън Стоун също реши да не се стиска и застрахова цялото си тяло, макар и за скромните 5 млн. долара. Клаудия Шифър разполага със застрахователна полица за лицето си за същите пари. Майкъл Джексън, чието лице естествено никой не би застраховал, обаче разполага с 5-милионна застраховка за прословутата си лунна походка.

И след като стигнахме до "полиците за крака" няма как да не споменем футболистите. При тях полиците изглеждат напълно оправдани. Като преценим рисковете на игрището, застраховката от 30 млн. на Зинедин Зидан изглежда някак разумна. Но тази на Майкъл Оуен е тройно по-голяма: 85 млн. срещу лактите на съперниците и опасните им бутонки. И ако това не стига- 195-те млн. долара за Бекъм.

Никой от тях обаче не успява да се доближи до рекордьора.

Защото застрахователните агенти сигурно палят свещи за дълголетието на режисьора Стивън Спилбърг.

Неговата застраховка живот е за рекордните 1 млрд. долара, което го превръща в най-скъпия клиент на застрахователния сектор и ще бъде изплатена в случай на неговата смърт на Dreamworks.

И това няма нищо общо със суетата, параноята или маркетинга. Достатъчно е да се припомни с колко паднаха акциите на Apple при новината за влошаването на болестта на Стив Джобс. При такава развръзка за Dreamworks този 1 млрд. долара би изглеждал само бледа компенсация за загубите. Така че най-голямата застрахователна полица в света в никакъв случай не е поредната проява на звездоманията, а просто чиста бизнес-необходимост.

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg