Старт на кампания за набиране на нови франчайзери и разширяване на веригата обяви Office 1 Superstore днес. Освен множеството офис и битови продукти и услуги, в бъдещите магазини ще се предлагат и застраховки.

Само за последните четири месеца на 2010 г. веригата на е успяла да реализира 745 130 лв. премиен приход от застраховки в полза на застрахователи със седалище в България, показва справка на Insurance.bg в статистиката на Комисията за финансов надзор. Това е повече, отколкото годишните премии на 212 от общо 351 брокера.

Застрахователният брокер Панда, под чието име е регистриран посредникът, започна работа от 1 септември миналата година и вече е завоювал 0.1% пазарен дял от премиите в полза на български застрахователи.

Над 61% (457 170 лв.) от споменатият приход е от застраховки Гражданска отговорност на МПС, което прави близо 1% от брокерския пазар по най-масовата застраховка и 93-ти по размер годишен оборот от нея.

Ако се направи класация по средни месечни приходи, това би изпратило брокера на 38-о място по премии от ГО на МПС и на 68-о по общ премиен приход за български застрахователи.

Дружеството е отчело също 104 229 лв. премии от Каско на сухопътни превозни средства, както и приходи от още 11 други видове застраховки, включително за животозастрахователни дружества.

Office 1 Superstore e най-голямата верига магазини за стоки и услуги за бита и офиса в България. Продуктовият й асортимент надвишава 10 000 артикула и включва канцеларски материали, офис техника и консумативи, компютри и аксесоари, телекомуникационни продукти и услуги, храни, напитки, книги, почистващи средства, услуги бизнес център, рекламни материали, застраховки и мебели.

Застрахователен брокер Панда е подписал договори с всички големи застрахователи, а целта на компанията е да предлага всичките им услуги и продукти, обявиха от компанията преди старта на своята дейност. Освен стандартните се предлагат и специално разработени застрахователни услуги и продукти, с допълнителни отстъпки и бонуси, за клиентите на Office 1 Superstore. Брокерът увеличава своите партньорства и със здравноосигурителните дружества, съвместно с които също се развиват различни преференциални продукти.

В рамките на година от началото на работата му, брокерът планира да се наемат близо 200 служители.

Източник: Insurance.bg