Потребителите в САЩ са закупили рекордните 2.14 млн. автомобилни застраховки по Интернет през 2007, което представлява увеличение с 37%, в сравнение с 2006, сочи проучване на ComScore Inc.

Броят на онлайн запитванията за цените и покритието на застрахователните полици се е увеличил с 15%, до 32.35 млн. през миналата година.

Световната електронна мрежа започва да се превръща във важен фактор в автомобилозастраховането през последните няколко години. Повече от 100 млн. онлайн запитвания за цените и покритието на автомобилните застраховки са били направени в периода между 2004 и 2007 г.

Потребителите в началото се обръщат към Интернет, за да се осведомят за автомобилното застраховане, но броят на тези, които попълват информацията за закупуване на автомобилна застраховка онлайн е доста малък.

Потребителското поведение обаче започва да се променя през 2006, вследствие на което броят на автомобилните застраховки закупени по Интернет нараства, според ComScore Inc.

Проучването се базира на информация от седемте най-големи уеб сайта, предлагащи автомобилни застраховки в страната.