За втора поредна година, въпреки финансовата криза, продължава отличното пазарно представяне на УНИКА България. Бруто записаните премии общо за двете застрахователни компании УНИКА и УНИКА Живот през деветте месеца до 30 септември 2011г. възлизат на 74.8 млн. лв., сочат данните на Комисията за финансов надзор.

Това представлява 20% ръст спрямо резултатите за същия период на миналата година. Двуцифреният ръст на брутните премийни приходи на УНИКА към третото тримесечие е поредно отлично постижение за компанията като се има предвид, че от януари до септември 2011 г. по данни от КФН, родният застрахователен пазар е реализирал минимално увеличение от едва 0.2% сравнено със същия период на миналата година.

Така УНИКА България отново е с най-високите темпове на растеж сред застрахователите, развиващи едновременно общозастрахователен и животозастрахователен бизнес. Премийният приход на УНИКА в сегмента на общото застраховане бележи ръст от 15.6% на годишна база и е в размер на 54.4 млн. лв., което е много добър резултат с оглед незначителния пазарен ръст от 0.3% в сектора. За периода януари – септември 2011 г. ЗК ”УНИКА Живот” АД е записала 20.4 млн. лв. премиен приход.

До 30 септември 2011 г. УНИКА България успя да разшири пазарния си дял по всички линии на бизнеса, както и да увеличи броя на клиентите си по всички видове застраховки. С над 24% се е увеличил броят на сключените застрахователни договори в УНИКА спрямо същия период на миналата година. Към края на месец септември 2011 г. комбинираният пазарен дял на компанията достигна вече 6.5%.

УНИКА КАСКО ЗА ПО-ДОБЪР ШАНС В ЖИВОТА

Застрахователят стратира национална кампания “КАСКО за по-добър шанс в живота” в средата на месец ноември тази година. Чрез кампанията УНИКА ще подари шофьорски курсове на навършили пълнолетие юноши и девойки от SOS Детски Селища България.

Застрахователната компания заделя средства от рекламния си бюджет за всяка полица КАСКО, сключена през периода 15.11.2011 г. - 13.02.2012 г. Колкото е по-голям броят на КАСКО застраховките, сключени през това време, толкова по-голяма ще бъде сумата на дарението.

През тази година УНИКА е една от малкото застрахователни компании в България, които поддържат стабилно ниво на продажбите на КАСКО в сравнение с 2010 г. Нещo повече, с 9% е нараснал броят КАСКО полиците, сключени в УНИКА от януари до септември 2011 г. спрямо същия период през 2010 г.

Междувременно служителите и застрахователните посредници на УНИКА България активно подкрепиха инициативата „КАСКО за по-добър шанс в живота”. За това от застрахователната компания са уверени, че чрез кампанията ще могат да подарят шофьорски курсове за всички младежи от SOS Детски Селища България, навършващи пълнолетие към крайния срок – 13 февруари 2012 г.