В истински парад на суетата обещава да се превърне започващата днес (1 октомври) в София двудневна конференция Lux Only. Тя ще се проведе в Sheraton Sofia Hotel Balkan и вече привлича вниманието не само на изкушените от луксозния лайфстайл, но и на редица световни медии.

„Една от причините за големия интерес към форума е истинското съзвездие от експерти в областта на луксозния бизнес, които ще дойдат тук, за да споделят опита си”, обясни Ирена Комитова, управляващ партньор в Creative Solutions, организатор на конференцията.

Янис Кавунис, директор в лондонския Henley Center HeadlightVision, ще направи портрет на клиента на лукса в световен мащаб, а Весела Илиева, изпълнителен директор на Unique Estates, ще анализира предпочитанията, навиците и характера на българския клиент на лукса.

Изпълнителният директор на UniCredit (Suisse) Bank Алберто Лоти, управителката на дивизията за частно банкиране на UniCredit Italy Мануела Д'Онфорио и колегата й от UniCredit Bulbank Иван Джонов ще запознаят делегатите и гостите на Lux Only с начините за привличане и ухажване на луксозни клиенти, ще споделят своя опит в създаване на доверие у тези изключително взискателни и трудно поверяващи парите си за управление хора.

Ще бъдат ли новоизграждащите се луксозни голф игрища глобалният луксозен български бранд - това ще дискутира с изисканата аудитория на конференцията президентът на Българската голф-асоциация Красимир Гергов. За любовната афера на клиентите с лукса и за усилията, които трябва да полагат компаниите, производители на лукс, за да завоюват лоялността им ще разкажат регионалният маркетинг директор на Estee Lauder Кристина Стамати, инициаторката на първия по рода си в България оперен фестивал „Опероса Евксиноград” Катерине Хаатая и президентът на Vardas Теодорос Вардас.

По темата „Как да пътуваме стилно” случаи от своята практика ще представят регионалните мениджъри на една от най-луксозните авиокомпании в света Emirates и на производителя на индивидуализирани частни самолети Diamond Aircraft.

Любителите на изискани и персонализирани автомобили ще могат да се потопят в приключение с Maserati (Мазерати) и бутиковите автомобили Wiesmann (Висман). Делегатите на конференцията могат да изпитат удоволствието и да летят с Diamond Air.
Успоредно с деловата част делегатите и гостите ще имат възможност да присъстват на много вълнуващи презентации на луксозни марки, на дегустации на пури и елитни напитки, на консултации за луксозна грижа за кожата.

Президентът на Max Telecom Красимир Стойчев ще хвърли поглед към бъдещето на лукса и ще демонстрира какво означава лукс в комуникациите, а шефът на Canon България Атанас Настрадинов ще представи технологията за документиране на най-луксозните изживявания.