Лидл България ще обнови 13 свои магазина през тази година. Промените са в унисон с новата концепция, която немската верига въведе в световен мащаб, включително и в България, през изминалата 2016 г.

По-модерна визия, повече простор и комфорт за клиентите и служителите, както и подобрена енергийна ефективност на сградата са част от елементите на новата концепция, които ще бъдат внедрени в 13-те обекта с марка Lidl. До края на годината филиали на веригата ще бъдат обновени в градовете София, Пловдив, Варна, Стара Загора и Пазарджик.

„Това обновяване е знак за дългосрочните инвестиционни планове на Лидл България. То е отражение и на основната ни цел – да предлагаме на своите клиенти и служители повече удобство, както и максимално да щадим околната среда“, коментира Милена Драгийска, главен изпълнителен директор на компанията.

С цел улесняване на потребителите, част от нововъведенията ще бъде много по-прегледната подредба на стоките. Акцентът е поставен върху пресните продукти, като свежите и най-търсени продуктови групи – каквито са, например, плодовете и зеленчуците и прясното месо, ще бъдат разположени в предната част на магазина, за да са възможно най-близо до клиента.

Засиленият потребителски интерес и огромният потенциал за развитие предопределят и по-голямата площ, която ще бъде отделена на определени артикули (като печивата, охладените продукти, прясното месо, плодовете и зеленчуците). Сред другите елементи от новата концепция, които ще присъстват, са обновяване на цветовата гама на интериора, което създава допълнителен уют, както и по-модерни и по-големи регали за нехранителните продукти.

Обновяването на 13-те търговски обекта ще започне още тази седмица, когато на 19 януари ще бъде отворен първият реновиран магазин във Варна.

За новата концепция на Lidl

В България вече има два магазина на Lidl, построени изцяло по новата концепция на марката. Първият магазин от ново поколение отвори врати през септември миналата година в столичния квартал Младост. Това е първата и единствена по рода си интелигентна сграда в ритейл сектора в България, проектирана и изпълнена с фокус върху опазването на околната среда.

Тя получава BREEAM сертификат за постигането на най-високото възможно ниво – „Изключително", като подобно ниво на сертифициране имат под 1% от сградите на ритейл сектора в световен мащаб.

Вторият магазин на Lidl, построен изцяло по новата концепция, бе открит отново в края на 2016 г. в Благоевград. Занапред всички магазини, които са самостоятелни обекти, ще бъдат строени по новата концепция, като през тази година Лидл България планира да отвори поне още 5 обекта от ново поколение.

Новата концепция на марката включва промяна в дизайна, функционалността и енергийната ефективност на сградата, а на фокус са поставени клиентите, служителите и околната среда. Иновациите имат за цел да гарантират повече удобства на клиентите, подобрена работна среда за служителите и опазване на околната среда.