Маркетинг и медии
Стратегии/Маркетинг и медии
Времето е пари, рекламата също: Чакайки банков лиценз, Revolut навлиза в медийния бизнес
Лондонският финтех е наел ръководител от TikTok, който да ръководи "медийна стратегия", тъй като се стреми да диверсифицира приходите си
Стратегии/Сцена
Сделки на суетата: Как Меган и Хари печелят милиони
Кралската двойка не е добра в бизнеса, но компаниите продължават да ѝ предлагат супердоходоносни възможности
Стратегии/Маркетинг и медии
Годината на политическите инфлуенсъри: Какво могат да направят звезди като Джейк Пол за предизборните кампании
Звездите от социалните мрежи привличат вниманието на политиците и стратезите по кампаниите им както никога досега
Стратегии/Маркетинг и медии
„Разпространява се като горски пожар“: Telegram очаква да достигне милиард потребители до края на годината
Социалната мрежа има 900 милиона месечни потребители, което я прави шестото най-използвано приложение в света след Facebook, YouTube, WhatsApp, TikTok, Instagram и WeChat
Стратегии/Компании
Когато Тейлър Суифт диктува тренда: Бранд постигна месечните си продажби за ден след изява на звездата
Модният избор на певицата е гаранция за печалба, но поставя предизвикателства пред малкия бизнес
Стратегии/Изкуствен интелект
Мъск „иска хората да звучат по-умно“. Mоже ли Grok да им помогне за това
В крайна сметка, Grok се обучава на базата на огромния многогодишен архив от публикации на потребителите на X, а много от тях не са точно ерудирани
Стратегии/Маркетинг и медии
Всяка Coca-Cola е добре дошла – когато имитацията на логото е ласкателство
Това е основното послание в новата рекламна кампания на Coca-Cola
Стратегии/Компании
От скъпо в евтино: Печелившата стратегия на бранд за дубликати на парфюми
За разлика от парфюмите висок клас, които имитират, продуктите Fine'ry не излизат скъпо – средната цена на флакон е 37 долара
Бизнес/Компании
Тайната за последните успехи на Netflix - ожесточените мерки срещу споделянето на пароли
Надеждата, че борбата със споделянето на пароли е ефективна, доведе до рекордно високи стойности на акциите
Стратегии/Маркетинг и медии
Създаването на онлайн съдържание – план „Б“ за мнозина, загубили работата си
Съкратените от технологичния и финансовия сектор не чакат да бъдат наети на нова позиция. Вместо това, се обръщат към онлайн платформи като TikTok
Технологии/Компании
Instagram взима мерки срещу голите снимки, за да предпази тийнейджърите
Тези изображения, истински или фалшиви, могат да причинят емоционални страдания, унижение в училище и дори финансови щети
Стратегии/Маркетинг и медии