Още един търговски център отвори врати в България. Това е и първият мол от отворен тип в страната. Неговото име е The Strand, а площта му е от 30 000 кв. м.

Откритият формат на новия мол е особено подходящ за морския климат в Бургас, където разходката на открито е неизменна част от всекидневието на жителите.

Сред марките, които могат да бъдат намерени в търговския център са Matstar, Lonsdale, Ichi&Blend, Densi, Levis, Smash, Vivacom, AleSte, Reni, Caprice, OVS, GSUS, Perfect England, Parad, St. Martins, Celio, Silvian Heach, Broadway, Mexx, List, Warehouse М&Co и др.

Strand разполага с 10 000 кв. м площ, предназначена за развлечения и заведения за хранене, което го прави най-големият комплекс за забавление в региона.

Общо 3 500 кв. м от тази площ е заета от първата по рода си ресторантска аркада, която е обособена на втория етаж и включва пет тематични ресторанта, сред които пицария Дон Домат, италиански ресторант Incanto, арт бар Винополис, ресторант с българска кухня Shish&Co, рибен ресторант, четири заведения за бързо хранене, кафене и сладкарница.

За най-малките посетители на Strand е предназначен детският център, който е разположен на 1200 кв. м и предлага разнообразни дейности и забавления. Тук ще се помещава най-голямата детска джунгла в България, достигаща височина от 7 м, както и лего стая, зона за ролеви игри и парти зона.

Молът ще има и нощен клуб на открито, който ще работи и след 22 часа, когато приключва официалното работно време на лайфстайл центъра.

С откриването на новия търговски център в Бургас търговските площи в морския град ще станат най-високи в страната при нива от 477 кв. м на 1000 души, което може да постави на изпитание някои от по-лошо ситуираните търговските центрове.

За сравнение в Русе, който продължава да е градът на празните молове, търговските площи на 1000 души са малко под 400 кв. м.

По данни на Colliers средните наеми в Бургас са на нива от 22 евро за кв. м.