75.5% от българите припознават киселото мляко като пробиотик
Според проучване, направено от изследователска агенция Blue Point, по поръчка на „Димитър Маджаров“ за нагласите на хората за употребата на пробиотици, българите основно свързват приемането им с приема на антибиотик, но избират и храни, с които могат да си ги набавят.
Проучването показва, че потребителите имат богат опит с различни продукти и добавки, свързани с грижата за здравето.
Интересна тенденция, изведена от запитването, е, че българите говорят за пробиотиците основно в посока антибиотици и проблеми със стомаха - близо 70%, но едва 40% декларират, че са наясно и с действието им за имунната система и цялостното подобрение на организма.
Спонтанно, 15.3% от изследваните лица разпознават конкретни храни, чрез които са си набавяли пробиотици. В тази посока, с най-голям дял е посочено киселото мляко, припознато от 75.5% от лицата.
Още един интересен извод показва, че хората откриват ползите на полезните бактерии извън познатите за подпомагане на чревното здраве, като виждат и възможността за набавянето им посредством конкретен млечен продукт.
„Винаги сме се старали да се вслушваме в хората и в това какви са техните нужди. След като затвърдихме, че за българина грижата за здравето е от първостепенно значение, вложихме нашата експертиза в производството на млечни продукти, за да срещнем именно тези техни нужди.
Продуктите, които развиваме, са насочени както към подпомагане на чревното здраве, така и в полза на цялата имунна система. Вярваме, че с тази серия от продукти потребителите ще могат да се погрижат за тяхното здраве и за здравето на цялото им семейство“, коментира Димитър Маджаров, собственик, по професия технолог.